Företagsnyheter

• 0511-2020

Fördelarna med att använda kraftpapper för teemballage

För närvarande krymper försäljningen av high-end te på marknaden dag för dag, men efterfrågan på low-end te ökar. Denna situation påverkas uppenbarligen av konsumtionen av San Gong. Kylan på den avancerade temarknaden ledde också till att förpackningsindustrin drabbades. Med den osäljbara försäljningen av avancerat te har de avancerade trälådorna, keramiska burkar, metallburkar och andra dyra förpackningar som säljs tillsammans med dem för förpackningsförvaring också sett en kraftig minskning av order och en kraftig minskning av transaktionsvolymen.

• 2810-2020

Fyra kriterier för korrekt jon av cylindriska pappersburkar

Standard 1: Färg Färgen på cylindriska pappersburkar fångar först konsumenternas ögon. Färgförvrängning kommer att ge konsumenterna en illusion om att produkten är sämre, har gått ut eller är en förfalskning. Därför är det en standard att titta på färgen som kan återspegla kvaliteten hos tillverkarna av cylindriska pappersburkar. De cylindriska pappersburkarna fokuserar på att ge människor en vacker och lång känsla. Cylinderpappersburkar som produceras av de bra cylinderpappertillverkarna är fulla av färger, levande och verklighetstrogna och förbättrar produktkvaliteten.

• 2310-2020

Kunskap: Hur gör man ett vackert pappersburkförpackning?

I det dagliga livet kommer vi i kontakt med många utsökta pappersburkar, som te, potatischips, kex etc. Hur produceras dessa pappersburkar? Låt oss ta en titt tillsammans. Pappersburkarna är så vackert förpackade att det tar följande sex steg för att slutföra den underbara omvandlingen:

• 2010-2020

Typer och fördelar och nackdelar med pappersburkar

Enligt formen finns det fler runda fat, fyrkantiga fat, platta fat och prismatiska fat på marknaden. Bland dem är runda tunnor de vanligaste. Nu använder många röda viner i stormarknader runda fat, som är både vackra och generösa.

• 1510-2020

Varför snacks är mer och mer populärt i cylindrisk pappersförpackning?

Det finns fler och fler typer av avslappnade snacks på marknaden, och förpackningsformaten är också olika. Under de senaste åren, med utvecklingen av pappersrörsförpackningar, har det uppmärksammats av många branscher, särskilt livsmedelsförpackningar. Vilka är fördelarna med pappersrörsförpackningar? Varför använder fler och fler snacks pappersrörsförpackningar? Först och främst är pappersrörsförpackningar en slags pappersförpackning, tillverkad med papper som huvudråvara, i linje med det globala konceptet för utveckling av gröna förpackningar.

• 1410-2020

Är alla kartongförpackningsformar på marknaden av papper?

Som ett avslappnat mellanmål har potatischips fångat hjärtan hos foodies med sin krispiga och utsökta smak. För närvarande är förpackningen av potatischips huvudsakligen i plastpåsar och cylindriska pappersburkar. Med utvecklingen av global förpackning med papper istället för plast fortsätter marknadsandelen för pappersburkar potatisflis att öka. Här är en introduktion till potatisflisburkförpackning.

• 0110-2020

Glad nationell dag och midhöstfestival

Under nationaldagen och midhöstfestivalen delade vi med dig under högsäsongen, MAXKY önskar dig en lycklig dag! Vi önskar moderlandet välmående och världens människor lever ett lyckligt och hälsosamt liv.

• 2509-2020

The benefits of using paper cans for pet food

Med förbättringen av människors levnadsstandard hålls fler och fler husdjur hemma. För bekvämlighet och hygien väljer de flesta familjer att mata sina husdjur med speciella husdjursfoder, som kattmat, hundmat etc. Numera förpackas fler och fler sällskapsdjur i pappersburkar. Så vad är fördelarna med att använda pappersburkar för sällskapsdjur? Låt oss ta en titt på följande.

• 1809-2020

Fördelarna med att använda kraftpappersformar för teemballage

Som vi alla vet, förpackas fler och fler produkter på marknaden i pappersburkar och utbudet av berörda branscher blir allt bredare. Pappersburkar använder papper som råmaterial, naturliga och miljövänliga material och är en verklig grön förpackning. Med landets begränsningar av plastförpackningsprodukter har pappersburkförpackningar fått större uppmärksamhet och tillämpningar, särskilt inom livsmedelsindustrin.

• 1709-2020

Bland de många förpackningarna, varför välja cylinderpappersburkförpackning?

Numera finns det många typer av förpackningar på marknaden, och både förpackningsmaterialet och den strukturella designen är uppmärksamma på innovation. I den allt hårdare marknadskonkurrensen har fördelarna med cylindrisk förpackning blivit alltmer framträdande. Som en cylindrisk pappersförpackning har pappersburkar uppmärksammats och gynnats av olika branscher. Bland många cylinderförpackningar, varför välja cylinderpappersburkförpackning?

Få det senaste priset? Vi svarar så snart som möjligt (inom 12 timmar)

Integritetspolicy