• 1607-2020

Tillverkare av pappersburk: processkrav för tillverkning av tepappersburkar

Tepapperskannor och pappersburkar uppfyller inte bara de allmänna kraven på livsmedelssäkerhet, dammtät, fuktsäker och vattentät. Nu ställer människor också höga krav på produktens yttre förpackning. Tepappersbehållare och pappersburkar har en plats i förpackningen och har inte bara konventionella krav. Det måste också vara i enlighet med människors estetiska design och produktion.

• 1507-2020

Matbehållare

Matburkar är den vanligaste formen av livsmedelsförpackningar. Det finns olika former för föremålen i mattrumman. Till exempel torkad frukt, konserver, torkade pulver, godis. Matcylinderpapperburkar är gjorda av vitvit kartong + bestruket papper med matkvalitet. Lämplig för avancerad godis, choklad, etc. Den är liten och bekväm, vilket är bekvämt för visning och marknadsföring av affärer och snabbköp.

• 1407-2020

Vet du varför mat ska förpackas i burkar?

Vår produktion har alltid varit i huvudlinjen med pappersburkar. Varför passar uppsamlade pappersburkar oss? Vi lägger stor vikt vid hygien, och alla livsmedelsförpackningar är mycket stränga. På grund av burkarnas egenskaper: Först och främst är det fukttäta aluminiumfoliepapper som används för burkarnas inre vägg, förutom att det innehåller aluminium, är ytfilmen helt livsmedelskvalitet. För processen använder vi också värmeförseglingsbehandling, när det gäller tätningsprestanda kan även fyllas direkt med vatten utan luftläckage. Aluminiumlocket på den lättdragbara pappersburk är tillverkad av aluminium. Tennet är plåtburk och har ett lager matolja.

• 1307-2020

Vilka är fördelarna med pappersemballage?

Med ökningen av den nationella miljöskyddspolitiken och människors medvetenhet om miljöskydd ökar marknadens efterfrågan på miljövänliga pappersförpackningar. Som ett slags pappersförpackning är pappersburkar också gynnade av olika industrier, särskilt livsmedelsindustrin. Så, vad är fördelarna med att välja pappersburkar för livsmedelsförpackningar?

• 1007-2020

Vilka är fördelarna med kraftpapperburkar?

Som vi alla vet, fler och fler produkter på marknaden använder pappersburkförpackningar, och omfattningen av den berörda industrin blir bredare och bredare. Pappersburkar är gjorda av papper som råmaterial och är utarbetade av naturliga och miljövänliga material. Med landets begränsningar för plastförpackningsprodukter har pappersemballage fått mer uppmärksamhet och tillämpning, särskilt inom livsmedelsindustrin.

• 0807-2020

Vad är skillnaden mellan CMYK och färgfärger?

CMYK-det vill säga cyan, magenta (magenta), gul och svart, dessa fyra färger kan vanligtvis reproduceras av dessa fyra färger i tryck;

• 0707-2020

Vad är CMYK?

CMYK kallas också utskriftsfärgläget, eftersom namnet antyder används för utskrift. Det finns en stor skillnad jämfört med RGB: RGB-läget är ett färgläge för skärmens glöd, du kan fortfarande se innehållet på skärmen i ett mörkt rum;

• 0607-2020

Det anpassade tätningsbandet

Tätningstejpen kallas också bopptejp, förpackningstejp, etc. Den använder BOPP biaxiellt orienterad polypropylenfilm som underlag och applicerar jämnt den tryckkänsliga vidhäftningsemulsionen efter uppvärmning till bildning av 8μm-28μm.

• 2606-2020

Vilka är skillnaderna mellan bok- och magasintryck och magasintryck?

Den huvudsakliga frågan om bokpublicering och tidningstryck är densamma bindande. Tidningstryck är vår vanliga och vanliga bok, till exempel läroböcker.

• 2506-2020

Dragon Boat Festival

Dragon Boat-festivalen, även känd som Duanyang-festivalen, Dragon Boat-festivalen, Chongwu-festivalen, Dragonfestivalen, Zhengyang-festivalen, Tianzhong-festivalen, etc. Festivalen äger rum den femte dagen i den femte månmånaden och är en traditionell kinesisk folkfestival. .