Företagsnyheter

• 2206-2020

Huvudpunkterna i papperslådan

De grundläggande kartongerna i pappersförpackningsbehållare har motsvarande internationella standarder. De viktigaste kartongmaterialen är långa fiberpapper som överensstämmer med de internationella specifikationerna för långt nät. Denna typ av papp är svavelsyrablekt kartong.

• 1806-2020

pappersskål

En pappersbehållare tillverkad genom mekanisk bearbetning och limning av råpapper (vit papp) av kemisk trämassa med skålformat utseende.

• 1506-2020

Vanligt använda pappersförpackningsmaterial - kraftpapper

Den grå färgen på kraftpapper i sig ger den en rik och färgglad konnotation och en enkel känsla av tjocklek, så länge en uppsättning färger skrivs ut kan dess inre mod förverkligas. På grund av dess låga pris och ekonomiska egenskaper, designare gillar att använda det Kraftpapper kommer som förpackning.

• 1206-2020

Vanligt använda pappersförpackningsmaterial-kartong

Pappersstopp inkluderar papperskvadd och pappersstopp. Vitt pappersstopp är starkt, vitt och smidigt. Ytan på glaskartongen är rik på glans, och ytan på glaset elfenben kartong har elfenben mönster. Priset på kartong är relativt dyrt, så det används vanligtvis för förpackning av avancerade produkter såsom presentaskar, kosmetiska lådor och taggar.

• 1106-2020

Vanligt använda pappersförpackningsmaterial - offsetpapper

Offsetpapper har skillnaden mellan enkelsidig och dubbelsidig. Offsetpapper innehåller en liten mängd bomull och träfibrer. Pappersytan är vit och slät, men vitheten, kompaktheten och slätheten är lägre än för bestruket papper.

• 1006-2020

Vanligt använda pappersförpackningsmaterialbelagda papper

Bestruket papper är indelat i ensidig och dubbelsidig. Papperet är vitt, hög jämnhet, stark vidhäftning, stark vattenbeständighet och bläcket kan visa en ljus vit bakgrund efter utskrift. Det är lämpligt för flerfärgstryck, färg efter utskrift Ljus, rik på lagerändringar, tydlig grafik, lämplig för utskrift av presentförpackningar och exportpappersburkar förpackningar och hänga taggar, lågglans tunn belagd papper är lämplig för kartongpapper, flaskklistermärken , konserverade klistermärken och produktprover.

• 0906-2020

Vanligt använda pappersförpackningsmaterial-whiteboard

Whiteboardpapper har två sorters grå bakgrund och vit bakgrund, strukturen är solid och tjock

• 0806-2020

Vanliga kartongförpackningsmaterial, specifikationer och mätning

Som förpackningsmaterial har pappersförpackningsmaterial oöverträffade fördelar med andra förpackningsmaterial, såsom: deras källor är relativt breda, priset är relativt billigt, de har god elasticitet och seghet, de har ett bra skydd för de förpackade föremålen, och de är mekaniskt drivs.

• 0506-2020

Positioneringsbeslut i varuförpackning

Positioneringsbeslutet är att samla in alla insamlade data, göra en jämförande analys av de grundläggande kraven för förpacknings- och dekorationskonstruktion, och sedan basera sig på styrkor och undvika svagheter, och slutligen fastställa vad som ska visas och vad som ska belysas.

• 0406-2020

Vilka är kännetecknen för utmärkta förpackningar?

Utmärkt förpackning är nyckeln till att skapa ett framgångsrikt varumärke, och förpackningsdesign är inte begränsat till logotypdesign och grafisk design. För att skapa en framgångsrik produkt för förpackningsdesign är det nödvändigt att förstå konsumenter och förstå trender. Och bekant med alla typer av konkurrenskraftiga varor.

Få det senaste priset? Vi svarar så snart som möjligt (inom 12 timmar)

Integritetspolicy