• 2003-2020

Logo Design av förpackningsdesign sammansättning Elements

Sammansättning är en komplett bild som ordnar förpackningen, grafik, text och kombination på produktens förpackning bildskärmsytan. Kombinationen av dessa fyra aspekter utgör den totala effekten av förpackning och dekoration, användning av varumärken, grafik, färger och text i kompositions delar av produktdesign Höger, korrekt och vackra kan kallas utmärkta verk.

• 1903-2020

Vad är regeln om formell skönhet förpackning?

Förpackningsform är formen på produktens förpackning visningsytan, inklusive storlek, storlek och form av utställningen planet. Det finns tre former som vi ser i det dagliga livet: naturliga former, konstgjorda former och enstaka former, men vi studerar sammansättningen av produktformer. På den tiden måste vi hitta en egenskap som kan tillämpas på någon form, det vill säga att dra ut saker av gemensamt regelbundenhet och kallar det abstrakta formen.

• 1803-2020

Vilka typer av livsmedelsförpackningar burkar?

Numera är livsmedelsförpackningar på marknaden främst säckar eller burk. Med utvecklingen av förpackningsindustrin är konserver välkomnas av fler och fler konsumenter. Vanliga livsmedelsförpackningar burkar på marknaden är främst papper burkar, plastdunkar, metallburkar, etc. Jämfört med plast och metallburkar, papper burkar har vissa fördelar.

• 1703-2020

Vad är utvecklingen utsikterna för presentförpackning?

Med kontinuerlig fördjupning av Kinas reformer och öppna upp, är det internationella utbytet blir allt vanligare, och internationella politiska, ekonomiska, kulturella, sport, kommersiella och religiösa aktiviteter ökar.

• 1603-2020

Vad är förpackningen element?

Förpackningselement inkluderar förpackningsmaterial föremål, material, former, strukturer, skyddande teknik och visuell kommunikation.

• 1303-2020

Fyra kriterier för korrekt jon av Cylinder papper burkar

Det första som de cylindriska papper burkar kommer till konsumenterna är färg. Snedvridning av färg kommer att ge konsumenterna en illusion av sämre produkter, utgångna produkter eller förfalskade produkter. Därför tittar på färgen är en standard som kan spegla bra eller dåligt av konserverad papper kan tillverkare. De konserverade papper burkar är vackra och lång. De cylinder papper burkar god cylinder papper kan tillverkare är full av färg, levande och levande, och förbättra produkten klass.

• 1203-2020

Vad är pappersförpackningar?

Den allmänna förpackningspapper kollektivt kallas pappersförpackningar. Prestandakrav för pappersförpackningar omfattar huvudsakligen följande aspekter: hög hållfasthet, låg kostnad, god luftgenomsläpplighet, och nötningsbeständiga förpackningar används mest som shoppingkassar, dokument påsar, såsom kraftpapper.

• 1103-2020

Vilka typer av utskrifter?

Förutom att ing den lämpliga tryckmediet (papper) och bläck, den slutliga effekten av trycksaken fortfarande måste slutföras genom lämpliga tryckmetoder. Det finns många typer av utskrifter, olika metoder, olika verksamheter och olika kostnader och effekter. Tryckningen metoder som för närvarande används är främst papper.

• 1003-2020

Vilka är fördelarna med papper rör förpackning?

Med förbättringen av den nationella politiken miljöskydds och människors medvetenhet om miljöskydd, efterfrågan på marknaden för miljövänliga pappersförpackningar blir högre och högre. Som pappersförpackningar är pappers burkar också gynnas av olika branscher, framför allt livsmedelsindustrin. Så, vad är fördelarna med att välja papper burkar för förpackning av livsmedel?

• 0903-2020

Förpackningselement-formade element

När vi betraktar form delar av förpackningsdesign, måste vi också förstå det ur formell skönhet regler. I enlighet med de formella skönhet reglerna för förpackningsdesign och produktens egen funktionella egenskaper, olika faktorer är organiskt och naturligt kombineras för att få en perfekt enhetlig design image.